یا رب نظر تو برنگردد
الان توی رم دقیقا یک ماه و چهار روزه ام. مثل یه فسقلی که داره راه میره و با تحیر به دنیای دورش نگاه میکنه. به فرهنگ و عادت مردم. به اتمسفر اینجا.
این یک ماه چه طور بوده؟ نمیدونم!
بگم گیج؟ بگم دنبال کشف؟ بگم سر در گریبان و مشغول خود؟ یا همش با هم؟
ما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 14:53
یا رب نظر تو برنگردد
شنبه صبح پیام دادم رو گروه سه تاییمون که این چیزایی که واسه صبحانه خریدم سیرم نمیکنه. بحث نون شد و خوردنی. سه تایی که آنلاین شدیم تماس سه نفره گرفتیم واسه اولین بار. حرف زدیم، حرف زدیم و بازم حرف زدیم. وسطاش میگفت اینجا اینترنت ضعیفه. ملت تو خیابونن اما فکر نمیکردم جدی باشه.
بازم حرف زدیم.
ما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 14:53